sobota, 6 lipca 2013

Trochę o graczach Pro.

To lista co zrobić żeby zostać pro:
1. Rejestracja: Cool nick
2. Szybkie zdobywanie serów.
3. Sukcesy.
4. szybkie zdobywanie title za zebrany ser.
5. podziw przyjaciół i sława wokół nich
6. wysokie staty


Co światczy o tym że  ktoś jest NAPRAWDE Pro?
To, że ma Hełm za 4001 serów.
Title <<Pro>>
inne skóry, cuztomize


Wiele graczy pro ustawia title <<Mała Myszka>> , ja kiedyś myślałam, ze nie umieją zmieniać title, aż wkońcu zapytałam sie kilku tam takich właśnie, i było:
10 odp: Bo mi sie tak podoba
i 20 odp. A cie to powinno g**** obchodzic.
Gracze tacy co już długo graja tez przeklinają ;c Nie takim czymś jak kurde, tylko najczęściej z koncówką wa.... No wiecie o co  mi chodzi...
Z moich obserwacji wynika ze:
Tylko 30% pro jest miłych.
a reszta to... chamy. Te miłe pro ustępują innym mice  nory a miałyby fista pewnie dlatego ze se myślą: a mam juz duzo firstów to dam innym go zdobyc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz