Szkoła tfm

Witamy!!!! Tu pouczycie się o transformice. Najpierw, musimy wejść na transformice.

Zaloguj sie/zarejestruj. Rejestrujesz się darmowo. Bez podtwierdzania e-mailu. No to pędzimy dalej.
Najpierw terytorial- to miejsce, gdzie uczymy sie 2 najprostrzych  rzeczy- bieganie skakanie.
Gra polega na zebraniu sera, i pujściem do norki. Trzeba pokonywać różne przeszkody, choćby grunty.

_______________________
Rozdział 2

Szaman. Szaman to mysz która różni się od innych. szaman, może być porównany do króla.
To różnice między myszą a szamanem
Teraz opis sprzętów szamana:

  •  Strzałka : strzałka pokazuje  myszą  gdzie iść.
  • Spirit : Duch ma w sobie trochę eksplozji, które mogą zostać postawione w dowolnym miejscu na mapie. Stosowany jest głównie do napędzania myszy na krótkie odległości.
  •  Balon : Balon jest obiektem, który unosi się, aż wejdzie w kontakt z innym obiektem. Może to być związane z innymi przedmiotami lub myszy dzięki kotwic i sprawia, że myszy mogą lataćRune : Runa przetnie mapy wzdłuż tych samych linii, jak strzałki, aż wejdzie w kontakt z innym obiektem. W tym przypadku będzie to pchnąć. Misja może być związana z innymi obiektami pchając je zgodnie z życzeniem szamana.
  •  Mała skrzynka / duża skrzynka : Myszy mogą wspinać się na nie.
  • Anvil : kowadło jest naprawdę ciężkim elementem, to jest głównie używane do ważenia pozostałe elementy w dół, aby zapobiec ich przesuwaniu się. Ze względu na jego wagę, to trudno myszą, go przenieść.
  •  Mała deska / duża deska : Myszy mogą wspiąć się na deskach. Bale są głównie używane do budowy mostów i wiele innych konstrukcji aby myszy, mogly uzyskać ser.
  •  Ball : prosta piłka, która odbija
  •  Canon : Kule mają podobne właściwości z kowadła, jedyna różnica tkwi w jego ruchu. Armaty strzelają w kierunku ich strzałka to kierunek ich lotu, dopóki nie wchodzą w kontakt z zablokowanego elementu. Szamani głównie ich używają, aby pozbyć się niepotrzebnych rzeczy lub mysz irytujących.
  • Podłuż : Podłuż składa się z małych niebieskich bloków , które tworzą się za przytrzymanym kursorem. Te bloki znikają po 10 sekundach i myszy mogą po nich chodzić. Zaklinanie jest dostępna tylko dla niektórych map.
  •  Portale : Portale są to dwa elementy, które pozwalają myszą , przenieść się  z jednego do drugiego.Myszy mogą iść do 1 lub drugiego portalu. Można też teleportowac rzeczy typu kowadło. 
___________
Rozdział 3

Profil
Ten rozdział będzie krótki, bo łatwy. Tu macie screena.

.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz